1Ο ΘΕΜΑ-ΣΕΛΙΔΑ: Να βρείτε την διάταξη του μορίου SO2, να την ζωγραφίσετε και να εξηγήσετε αν το μόριο είναι πολικό ή μη πολικό.
2Ο ΘΕΜΑ-ΣΕΛΙΔΑ: Είχε 1 άσκηση με σύμπλοκα και ζήταγε να εξηγήσουμε ποιο απο αυτά έχει σταθερότερη δομή. Επίσης, μας έδινε το κατιόν ⁸O+ και μας έλεγε να σχηματίσουμε τη δομή των τροχιακών του και να εξηγήσουμε αν είναι παραμαγνητικό ή διαμαγνητικό
3Ο ΘΕΜΑ-ΣΕΛΙΔΑ: Είχε 2 ασκήσεις. Η 1η άσκηση ζήταγε να βρούμε το Mr της εθενόλης που βρισκόταν μέσα σε ένα αρωματικό βάζο ( έδινε κι άλλα στοιχεία που δεν θυμάμαι τώρα). Η 2η άσκηση έδινε το CuBr που είναι δυσδιάλυτο και το KBr που είναι ευδιάλυτο. Ρώταγε αν σε ένα ποτήρι ζέσης με απιονισμένο νερό, που του έχουμε προσθέσει το CuBr που έχει σχηματίσει ίζημα, αν προσθέσουμε KBr αν η ποσότητα του ιζήματος του CuBr θα αυξηθεί, μειωθεί ή παραμείνει η ίδια.
4Ο ΘΕΜΑ-ΣΕΛΙΔΑ: Άσκηση Ιοντικής Ισορροπίας. Έδινε 100ml NH4 0.1M και τα ανέμιγε με 200ml HCl 0.1M. Ζήταγε το ph του διαλύματος που προκύπτει.(Έδινε kb της NH3 και kw)
5ο ΘΕΜΑ-ΣΕΛΙΔΑ: Έδινε τα CH4,HBr,HCl και ζήταγε να τα ταξινομήσουμε απο τη μικρότερη ισχύς ως οξέα προς τη μεγαλύτερη. Είχε και μία ακόμα ασκησούλα σχετικά εύκολη και μικρή.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Στο τέλος του φυλλαδίου είχε ολόκληρο τον περιοδικό πίνακα για διευκόλυνση. Επιτρέπονταν τα κομπιουτεράκια.
1Ο ΘΕΜΑ : 1,5+0,5 Μονάδες 2Ο ΘΕΜ:1,6+0,4 Μονάδες, 3Ο ΘΈΜΑ: 1+1 Μονάδες, 4Ο ΘΕΜΑ: 2 ΜΟΝΑΔΕΣ, 5Ο ΘΕΜΑ: 1,6+0,4 ΜΟΝΑΔΕΣ